Akryl olja

Carina Moberg-Eyre

Heleneborgsgatan 44 4 t
117 32 Stockholm

Separatutställningar: Galleri Ingela S, Stockholm -15, Nordens Ljus, Stockholm -14, Galleri Konst i Karlstad -09, Kristinehamns konstförening -08 , Galleri Ingela S, Stockholm -08, Ihre kvarn, Gotland -07, Ebelingmuseet, Torshälla -05,
Tranås Konstförening -04, Galleri Slottet, Sunne -02, Konstfrämjandets galleri, Stockholm -02, Gärsnäs Slott -02, Konstfrämjandet i Uppsala -01, Galleri Ets Ets Ets, Umeå -01, Konsthallen i Katrineholm -01, Karlskoga Sjukhus -98, Konstfrämjandet Karlstad -98, Galleri Moberg, Kristinehamn -97, Värmlands Säby -95, Galleri Formes, Nora -94, Galleri Ihre Kvarn, Gotland -94, Postens konstförening Tomteboda, Stockholm -94, Galleri Vision, Stockholm -93, Galleri Bergman, Karlstad -93, Galleri Engelbreckt, Örebro -89, Galleri Moberg, Kristinehamn -88, Textilgruppen Stockholm -87, Galleri MB, Stockholm -86, Galleri Fenix, Örebro -85, Järnboden, Hargsvik -84, Textilgruppen, Stockholm -84, Galleri S:t Nicolaus, Stockholm -83, Kils Konstförening, Kil -83,

Galleri 1, Stockholm -81, Konstfrämjandet, Örebro -80

Samlingsutställningar: Galleri Eva Solin Stockholm -15-16, Konstnärshuset-15, -14, -13 -12-11 Stockholm, Konstnatta, Tidaholm -15, Värmlands museum -11, Galleri Ingela S Stockholm -10, Galleri Helle Knudsen Stockholm -14, -10, Kristinehamns konstmuseum -09, Hemvändarutställning Kristinehamn -09, Munkfors konstförening -09, Kristinehamns Konstmuseum -06, Värmlands Höstsalong -09, -08, -06, -05, Galleri Helle Knudsen -05, -07, Rackstamuseet, Arvika -07, Karlskoga konsthall -07, Galleri Konst, Karlstad -06, Värmlands museum -04, Kristinehamnssalongen -04, Galleri Cupido, Stockholm -04, Rackstamuseet, Arvika -03, Värmlands Museum -03, Värmlands Museum -02, Trappan Vällingby -00, Galleri Gripen -99, -00, Kristinehamns Konstmuseum -99, Högalids konstförening -90, -99, Börstorp Slott -97, Galleri Ihre Kvarn, Gotland -96, Höstsalong på Värmlands Museum -80, -99, -00, Filt Stockholm, -94, -99, Jakobsbergs Konsthall -93, Liljevalchs vårutställning, Textilgruppen, Scandinavia Today i Japan, vandringsutställningar i bl a Grekland och Afrika

foto